Úvod
Lilith (Brain-in-the-Machine) (2006)
Koncept:
Interaktivní instalace experimentující s virtuální a smíšenou realitou, herními technologiemi a bio-signály. Virtuální prost?edí bylo vytvo?ené ve spolupráci se slovenským um?lcem Ivorem Diosi ( autor …
V.I.R.U.S. (2005)
Multimediální tane?ní performance
Jedno z prvních p?edstavení propojujících sou?asný tanec a herní technologie m?lo premiéru v rámci festivalu ENTERmultimediale2 v Památníku Vítkov. Tane?níci se pohybují …
Návrh projektu „Katarze na Vítkov?“ (1999)
Dvoustrana o projektu v ?asopise Fórum architektury a stavitelství, 2/1999 …
VíceZrcadlo: Kyber-portrét Doriana Graye (1998)
Koncept:
Instalace využívá interaktivní povahy zrcadla a jeho symbolického potenciálu, který byl nes?etn?krát zpracován v literatu?e, um?ní, psychologii, psychoanalýze ?i filozofii. …